wtorek, sierpnia 03, 2010

skoro już jestem

skoro podobno jestem, to rzutem na taśmę lipcowa lista książek

Lp. Autor Tytuł Ilość stron
01. chmielewska- szajka bez końca, 323
02. chmielewska- upiorny legat, 283
03. chmielewska- ślepe szczęście, 240
04. christie- entliczek pentliczek, 177
05. chmielewska- wielki diament t.1, 254
06. chmielewska- wielki diament t.2, 266
07. higgins clarck mary- milczący świadek, 228
08. nurowska- listy miłości, 264
09. rowling- harry potter i kamień filozoficzny, 323
10. rowling- harry potter i komnata tajemnic, 363
11. rowling- harry potter i czara ognia, 768

w sumie: stron w lipcu: 3489

oraz w sumie: 70 książek
i w sumie: 20802 stron

4 komentarze:

no dobra, w jaki sposób można przeczytać tyle książek w jeden miesiąc? 8-)
 
Harry Potera obecnie mój synu kończy chyba 5 tom. Na 10 urodziny dostał od dziadków całą serię ;)
Podziwiam, bo ja nie jestem molem książkowym, jedynie czasami sięgam po jakąś klasykę...
Szacun!
 
no więc ja właśnie zaczęłam piąty tom pottera.
kiedyś kilka czytałam, ale niestety nie po kolei- ostatnio pożyczyłam ostatnio tom serii, więc chcę wszystko porządnie po kolei przeczytać, żeby znowu się nie zgubić.
 
Jakaś paralela niechcący nam zaszła, bo też właśnie odświeżałam ciurkiem całego Pottera, żeby móc wreszcie przeczytać ostatni tom i dowiedzieć się, jak się kończy. I Chmielewską też sobie przypominałam (Całe zdanie nieboszczyka i Wszystko czerwone), okropnie rechocząc w tramwaju...
 

Prześlij komentarz